ABW
ABW ontzorgt in transportverzekeringen en wij met design.
"Samen met BTM hebben we onze huisstijl een modern nieuw gezicht gegeven."
“Toen wij ons realiseerden dat het geen kwaad kon om ons moderner en eigentijdser te profileren met een nieuw logo, kwamen wij er na een gesprek met Corine van BTM achter dat het niet alleen een kwestie van een nieuw logo was, maar dat er meer moest gebeuren. Na een korte maar krachtige strategiesessie was het duidelijk, vanaf nu waren we alleen ABW in plaats van ABW Verzekeringen en laten wij in de huisstijl zien dat we meer kunnen dan alleen transportverzekeringen bieden.
We zijn namelijk ook goed in preventie en opleiden. Uiteindelijk hebben we onze gehele strategie aangepast. We hebben nu een mooi nieuw logo, maar ook alle middelen door BTM laten ontwikkelen, van visitekaartje tot website. We zijn ontzorgd van begin tot eind. Na de introductie kregen we zoveel complimenten, ook van onze bestaande klanten, dat we niet anders kunnen dan er super blij mee zijn.”
“EEN MOOIE, FRISSE EN MODERNE STIJL, PRECIES WAT WE ZOCHTEN.”
Martin Sterrenburg – Eigenaar directeur ABW
als vertikaal gebruik, handig!”
VAN BEGIN TOT EIND.”