Dutch Flower Group

Making life colourful. Daar dragen we aan bij met merkworkshops en kleurrijke vormgeving.

"Fijn om als Register Marketeers samen met Ruud Boer onze merkstrategie te laden en met de creatieven van BTM praktisch vorm te geven."

Marcel Zandvliet RMCMO Dutch Flower Group

“Dutch Flower Group is in 2018 ‘Familiebedrijf van het jaar’ geworden. Dat doe je niet alleen door met ruim 4.000 collega’s wereldwijd voor 1,7 miljard euro aan bloemen en planten te verkopen, daarvoor moet je ook de positionering van de onderliggende bedrijven goed op orde hebben. Ruud, de directeur van BTM, heeft hieraan met een programma van merkworkshops een inhoudelijke bijdrage geleverd, door de marketeers van onze ruim 30 bedrijven op een nog professioneler niveau te

krijgen. De creatieven van BTM hebben dit kleurrijk weten te vertalen voor onder meer de huisstijl van Van Dijk Flora, Coloríginz en Airflo. Daarnaast ontwerpt BTM ieder kwartaal ons Dutch Flower Magazine en ontzorgen ze ons met vormgeving vanuit het brand book. Ik ben persoonlijk erg blij met de professionele en creatieve ondersteuning.”

“BTM is ook een professionele sparringpartner.”

Marcel Zandvliet RM – CMO Dutch Flower Group

“IEDER KWARTAAL WEER EEN KLEURRIJK MAGAZINE.”
“VAN DIJK FLORA HEEFT EEN STOERE HUISSTIJL GEKREGEN.”
“DE NIEUWE COLORíGINZ HUISSTIJL IS HEEL POSITIEF ONTVANGEN.”
“MAKING LIFE COLOURFUL KOMT ECHT TOT LEVEN.”

Terug naar overzicht

Blije klanten