Dutch Flower Group

Making life colourful. Daar dragen we aan bij met merkworkshops en kleurrijke vormgeving.

“Dutch Flower Group is in 2018 ‘Familiebedrijf van het jaar’ geworden. Dat doe je niet alleen door met ruim 4.000 collega’s wereldwijd voor 1,7 miljard euro aan bloemen en planten te verkopen, daarvoor moet je ook de positionering van de onderliggende bedrijven goed op orde hebben. Ruud, de directeur van BTM, heeft hieraan met een programma van merkworkshops een inhoudelijke bijdrage geleverd, door de marketeers van onze ruim 30 bedrijven op een nog professioneler niveau te krijgen.

De creatieven van BTM hebben dit kleurrijk weten te vertalen voor onder meer de huisstijl van Van Dijk Flora, Coloríginz en Airflo. Daarnaast ontwerpt BTM ieder kwartaal ons Dutch Flower Magazine en ontzorgen ze ons met vormgeving vanuit het brand book. Ik ben persoonlijk erg blij met de professionele en creatieve ondersteuning.”

“Fijn om als Register Marketeers samen met Ruud Boer onze merkstrategie te laden en met de creatieven van BTM praktisch vorm te geven.”

Marcel Zandvliet RM – CMO Dutch Flower Group

VAN DIJK FLORA HEEFT EEN STOERE HUISSTIJL GEKREGEN
DE NIEUWE COLORíGINZ HUISSTIJL IS HEEL POSITIEF ONTVANGEN

Terug naar overzicht

Blije klanten