HZ

Een mooi voorbeeld van optimale samenwerking voor een succesvol resultaat.

"Leuk dat we lesgeven uit het boek van Ruud en het samen hebben toegepast voor de toekomst van HZ."

Arjen BouwmeesterHoofd marketing & communicatie HZ University of Applied Sciences

“De HZ is een begrip in Zeeland en in het bijzonder voor onze 4.500 studenten in Vlissingen en Middelburg. Echter onze huisstijl was verouderd en we misten structuur in de 30 verschillende opleidingen. BTM heeft ons uitstekend geholpen met de merkhiërarchie en dit praktisch en aantrekkelijk doorvertaald naar kernacademies en unieke academies. Het nieuwe schild verbeeldt onze trots en past uitstekend bij de ontwikkelde belofte                ‘De persoonlijke hogeschool’.
BTM heeft alle merkuitingen ontworpen,

zoals het briefpapier, website, fotografiestijl, powerpoint, merkpaspoort, brochures, borden buiten de school tot zelfs de diploma’s en uitstekend de stijl bewaakt. Met succes: twee jaar na de introductie van de nieuwe stijl zijn we door Elsevier benoemd als beste hogeschool van Nederland. Recent hebben we de structuur en stijl samen weer aangescherpt.”

“Mijn voorgangers hebben destijds met BTM de nieuwe stijl ontwikkeld en ik ga graag met ze door.”

Arjen Bouwmeester – Hoofd marketing & communicatie
HZ University of Applied Sciences

“HANDIG DAT BTM ALLE MERKUITINGEN HEEFT KUNNEN ONTWERPEN.”
“HET MERKPASPOORT IS INTERN ERG POSITIEF ONTVANGEN.”
“WE ZIJN TROTS OP ONZE HUISSTIJL EN KUNNEN HIER WEER LANG MEE VOORUIT.”
“WE ZATEN SNEL OP 1 LIJN MET ELKAAR.”

Terug naar overzicht

Blije klanten