HZ

Een mooi voorbeeld
van optimale samenwerking voor een succesvol resultaat.

“De HZ is een begrip in Zeeland en in het bijzonder voor onze 4.500 studenten in Vlissingen en Middelburg. Echter onze huisstijl was verouderd en we misten structuur in de 30 verschillende opleidingen. BTM heeft ons uitstekend geholpen met de merkhiërarchie en dit praktisch en aantrekkelijk doorvertaald naar kernacademies en unieke academies. Het nieuwe schild verbeeldt onze trots en past uitstekend bij de ontwikkelde belofte                ‘De persoonlijke hogeschool’.
BTM heeft alle merkuitingen ontworpen,

zoals het briefpapier, website, fotografiestijl, powerpoint, merkpaspoort, brochures, borden buiten de school tot zelfs de diploma’s en uitstekend de stijl bewaakt. Met succes: twee jaar na de introductie van de nieuwe stijl zijn we door Elsevier benoemd als beste hogeschool van Nederland. Recent hebben we de structuur en stijl samen weer aangescherpt.”

“Leuk dat we lesgeven uit het boek van Ruud en het samen hebben toegepast voor de toekomst van HZ.”

Arjen Bouwmeester – Hoofd marketing & communicatie HZ University of Applied Sciences

HET MERKPASPOORT IS INTERN ERG POSITIEF ONTVANGEN
360° brand design

Terug naar overzicht

Blije klanten