Amazing Daily Cuisine
DESIGN OM VAN TE WATERTANDEN.
“Wij maken al jaren heerlijke koelverse kant-en- klare Aziatische gerechten en snacks, die vooral verkocht worden in de Amazing Oriental supermarkten. Door de groeiende vraag van andere afnemers kwamen we tot de conclusie dat het simpele uitprijsetiket onvoldoende past bij onze lekkere authentieke producten. We vroegen het team van de Bataafsche Teeken Maatschappij om mee te denken over onze merkstrategie en “Amazing Daily Cuisine” was geboren. Ze ontwikkelden de bijpassende merkbelofte “Ready to Enjoy” en een onderscheidend en herkenbaar logo.
We werden helemaal vrolijk van hun aantrekkelijke ontwerpen voor de etiketten met fotografie om van te watertanden. BTM begeleidde ook de fotografie van de ruim 30 gerechten en snacks met ingrediënten en werkte de etiketten uit tot in detail. Ons merk kwam verder tot leven met hun ontwerpen voor onze inspirerende nieuwe B2B website en brochure.”
“BTM MAAKT HUN BELOFTE “SAMEN WERKEN AAN MOOIE MERKEN” HELEMAAL WAAR.”Pearlsy Sjauw – Supply Chain Solutions manager Oriental Holding Europe