Roem van Yerseke
Wat wil je nog meer: duurzame verpakkingen, omzetgroei en een Packaging Award.
"Wij zijn als familiebedrijf erg blij met BTM en het nieuwe verpakkingsontwerp dat goed aansluit bij onze toekomstvisie."
Wat wil je nog meer: duurzame verpakkingen, omzetgroei en een Packaging Award.
"Wij zijn als familiebedrijf erg blij met BTM en het nieuwe verpakkingsontwerp dat goed aansluit bij onze toekomstvisie."
We hebben Jiffy wereldwijd een nieuwe, frisse en eenduidige uitstraling gegeven.
"Binnen 3 maanden van strategische sessies tot beursstand design, dat is de echte Rotterdamse mentaliteit!"
Onze oudste tevreden klant: na 45 jaar ontwerpen we nog steeds zalmverpakkingen voor ze.
"Mijn vader werkte al met de Bataafsche en nu zijn ze mijn rots in de branding."
360 º Brand Design voor de Hogeschool Zeeland. Ons meest complete huisstijlontwerp ooit.
"Leuk dat we lesgeven uit het boek van Ruud en het samen hebben toegepast voor de toekomst van HZ."
We zijn stiekem best trots op onze designs die bijdragen aan een gezondere wereld. Duurzaamheid kan ook erg lekker zijn.
"Samen met BTM hebben we de afgelopen 15 jaar heel veel mooie en lekkere groente en fruit concepten ontwikkeld."
Making life colourful. Daar dragen we aan bij met merkworkshops en kleurrijke vormgeving.
"Fijn om als Register Marketeers samen met Ruud Boer onze merkstrategie te laden en met de creatieven van BTM praktisch vorm te geven."
Of je worst lust?
De nieuwe vegetarische Crème Américains van het merk SMAECK zijn niet te versmaden. Leuk om een nieuw merk te bouwen.
Niet iedere werkgever is blij met de FNV, maar wij wel. Met merkstrategie en ontwerpen van alle merkuitingen.
"Dankzij de merkstrategie en ontwerpen van BTM hebben we enorme kostenbesparingen gerealiseerd vanuit uniformiteit in vormgeving."
De complete huisstijl, van packaging design tot inrichting van de winkels, wij hebben er kaas van gegeten.
"Al meer dan 30 jaar weet de Bataafsche me positief te verrassen, maar ze ontwerpen daarnaast ook altijd wat ik ze vraag."
Samen bedachten we 'innovating together' als basis voor alle merkuitingen.
"We kunnen nu in 1 zin zeggen wie we zijn en laten zien waar we voor staan."
Voor transportverzekeringen moet je bij ABW zijn en voor design bij ons.
"Samen met BTM hebben we onze huisstijl een modern nieuw gezicht gegeven."