Nizo

Samen bedachten we 'innovating together' als basis voor alle merkuitingen.

“Ons bedrijf is ontstaan in 1948 om de zuivelindustrie te helpen om hun producten te verbeteren. Sindsdien zijn we op het gebied van bacteriën, proteïnen en procesoptimalisatie actief in heel veel branches over de gehele wereld. We deden zoveel dat we eigenlijk zelf het overzicht verloren hadden. Gelukkig heeft BTM ons geholpen om onze Why, How en What en de merkidentiteit goed te verwoorden. We ontwikkelden samen onze belofte ‘innovating together’,

omdat we in samenwerking met R&D afdelingen van multinationals hun innovatie versnellen. BTM heeft de verouderde huisstijl gerestyled zodat we weer aantrekkelijk en goed herkenbaar werden. Met positieve reacties van zowel onze interne wetenschappers als de internationale BtB doelgroepen.”

“We kunnen nu in 1 zin zeggen wie we zijn en laten zien waar we voor staan.”

Guido de Jager – Marketing & communications manager NIZO

HET MERKPASPOORT IS INTERN HEEL GOED ONTVANGEN
360° BRAND DESIGN

Terug naar overzicht

Blije klanten