Nizo

NIZO ontwikkelt foodproducten voor multinationals, maar hoe maak je dat duidelijk?

"We kunnen nu in 1 zin zeggen wie we zijn en laten zien waar we voor staan."

Guido de Jager Marketing & communications manager NIZO

“Ons bedrijf is ontstaan in 1948 om de zuivelindustrie te helpen om hun producten te verbeteren. Sindsdien zijn we op het gebied van bacteriën, proteïnen en procesoptimalisatie actief in heel veel branches over de gehele wereld. We deden zoveel dat we eigenlijk zelf het overzicht verloren hadden. Gelukkig heeft BTM ons geholpen om onze Why, How en What en de merkidentiteit goed te verwoorden. We ontwikkelden samen onze belofte

‘innovating together’, omdat we in samenwerking met R&D afdelingen van multinationals hun innovatie versnellen. BTM heeft de verouderde huisstijl gerestyled zodat we weer aantrekkelijk en goed herkenbaar werden. Met positieve reacties van zowel onze interne wetenschappers als de internationale BtB doelgroepen.”

“De nieuwe huisstijl is krachtig en heel herkenbaar.”

Guido de Jager – Marketing & communications manager NIZO

“RUUD HEEFT HET VOLLEDIGE MANAGEMENT TEAM OP EEN LIJN GEKREGEN.”
“WE ZIJN TROTS OP ONZE NIEUWE HUISSTIJL.”
“HET MERKPASPOORT IS INTERN HEEL GOED ONTVANGEN.”
“BTM IS GOED IN HET BEWAKEN VAN DE HUISSTIJL TIJDENS HET ONTWERPPROCES.”

Terug naar overzicht

Blije klanten