FNV
Niet iedere werkgever is blij met de FNV,
maar wij wel.
Met merkstrategie en ontwerpen van alle merkuitingen.
“Toen we het bij de FNV erg moeilijk hadden, heeft BTM op de achtergrond met bestuurders van diverse FNV bonden de nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. En misschien wel het belangrijkste: iedereen op dezelfde lijn gekregen. Met als gevolg één lichtblauw logo voor de hele FNV, dus ook voor de sectorbonden van FNV Bondgenoten en Abvakabo FNV. Daarmee is een sterk herkenbaar beeld ontstaan en veel geld bespaard vanuit de uniformiteit in de huisstijl. Met mooie folders, leaflets en paginagrote advertenties
En een opvallende rode actiestijl. BTM heeft bovendien de interne vormgevers getraind om de nieuwe stijl goed zelf te kunnen toepassen. Uiteraard hebben ze de complete stijl ook helder vastgelegd in een praktische brand manual.”
“Dankzij de merkstrategie en ontwerpen van BTM hebben we enorme kostenbesparingen gerealiseerd vanuit uniformiteit in vormgeving.”
Sandra van Rooij – Communicatie adviseur FNV