FNV

Niet iedere werkgever is blij met de FNV, maar wij wel. Met merkstrategie en ontwerpen van alle merkuitingen.

"Dankzij de merkstrategie en ontwerpen van BTM hebben we enorme kostenbesparingen gerealiseerd vanuit uniformiteit in vormgeving."

Sandra van RooijCommunicatie adviseur FNV

“Toen we het bij de FNV erg moeilijk hadden, heeft BTM op de achtergrond met bestuurders van diverse FNV bonden de nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. En misschien wel het belangrijkste: iedereen op dezelfde lijn gekregen. Met als gevolg één lichtblauw logo voor de hele FNV, dus ook voor de sectorbonden van FNV Bondgenoten en Abvakabo FNV. Daarmee is een sterk herkenbaar beeld ontstaan en veel geld bespaard vanuit de uniformiteit in de huisstijl.

Met mooie folders, leaflets en paginagrote advertenties. En een opvallende rode actiestijl. BTM heeft bovendien de interne vormgevers getraind om de nieuwe stijl goed zelf te kunnen toepassen. Uiteraard hebben ze de complete stijl ook helder vastgelegd in een praktische brand manual.”

“Fijn, zo’n bureau dat ons bedrijf begrijpt.”

Sandra van Rooij – Communicatie adviseur FNV

“BTM IS ONS EXTERNE GEWETEN QUA DESIGN.”
“ZE HEBBEN LOGO’S VOOR MEER DAN 40 SECTORBONDEN ONTWORPEN.”
“FIJN DAT ZE ONZE EIGEN MEDEWERKERS GETRAIND HEBBEN.”
“SOMS MAAKT BTM BINNEN 24 UUR EEN 1/1 PAGINA ADVERTENTIE VOOR DE KRANT”

Terug naar overzicht

Blije klanten