Little
sins
Kleurrijk
design is zeker
geen zonde.
“Binnen Confiserie Napoleon hebben we mooie merken zoals Anta Flu, Napoleon en Dr. Toms. Voor onze heerlijke Butterscotch karamelsnoepjes met harde buitenkant en zachte vulling hadden we echter nog geen merk voor de Europese markt. Vanuit de positionering als verwenproduct hadden we de merknaam LITTLE SINS voorgesteld. BTM was hier erg blij mee en heeft een groot aantal logovoorstellen ontwikkeld, waaruit we de versie met grote kapitalen (‘kleine zonde, groot genot’) hebben gekozen.
Vervolgens hebben ze creatieve kleurrijke verpakkingen voor de vier smaken ontworpen, waarbij de snoepjes als hero centraal staan. De belofte “Moments of joy for yourself or someone else” en het kleurrijke campagnebeeld van de Bataafsche zullen zeker helpen om listings te krijgen bij de introductie in Q1 2023.”
“Samen met BTM hebben we een mooi en kleurrijk merk ontwikkeld.”Jamila Knoope – Marketing- en productmanager Confiserie Napoleon