WIJ HELPEN JE GRAAG OM 2021 WEER LEUK TE MAKEN
Laten we het jaar 2020 snel vergeten en het C-woord niet meer gebruiken! En focussen op een leuk en inspirerend nieuw jaar. De marketingplannen voor 2021 zijn geschreven, de budgetten zijn geaccordeerd en menig marketeer is aan het nadenken hoe hij of zij het merk optimaal positioneert en activeert in het nieuwe jaar. En welke brand touch points daarbij aan de beurt zijn om op te frissen. Als gerenommeerd Rotterdams merkontwerpburo zullen we je hiervoor graag inspireren met designs waar je blij van wordt.
EEN VERNIEUWD LOGO DOET WONDEREN
Na 15 jaar was het logo van Madiba echt aan vervanging toe. Als sterk internationaal B2B merk in mini chrysanten is Madiba een echte kleurrijke verbinder. Zowel in de handelsketen als in fleurige boeketten en bloemarrangementen. Met Afrikaanse roots qua productie en vernoemd naar Nelson Mandela. Ons ontwerp voor het nieuwe logo was daarom gebaseerd op Afrikaanse patronen, die we letterlijk in de nieuwe typografie hebben toegepast. Met de tag-on “FLOWER POWER” om de kracht van het merk en de bloemen te benadrukken. Uiteraard hebben we ons design doorvertaald naar de website, verpakkingen, brochure en een merkpaspoort. Hier word je toch vrolijk van?
ALS JE MERK NIEUWE ENERGIE KAN GEBRUIKEN
We werken voor grote en kleinere bedrijven, maar vinden het ook heel leuk om een start-up te helpen met starten. Zij bedachten voor hun unieke beauty supplementen de merknaam VITAIA en wij hebben de merkstrategie, productnamen en de belofte “Feel your beauty” ontwikkeld. Die we daarna tot leven hebben laten komen met ontwerpen voor het merklogo in meer dan 30 (!) kleuren, opvallende verpakkingen, de webshop, het verzenddoosje, etc. Zo’n nieuw merk geeft ons energie! Maar ook bestaande merken zetten we weer graag in hun kracht vanuit de combinatie van een relevante merkstrategie en onderscheidende vormgeving. Probeer ons gerust uit.
Eerst samen sparren via Teams?NIEUWE HUISSTIJL MET ‘GROWING SOLUTIONS’
Jiffy is een internationaal toonaangevend B2B merk met producten voor plantvermeerdering zoals turfpotten, substraten, plantpluggen en groeimatten. De producten stonden altijd centraal, waardoor er te weinig aandacht was voor de veelvoud aan oplossingen voor de vermeerderaars en kwekers. Samen bedachten we de nieuwe merkpositionering met de belofte “Growing solutions”. Onze ontwerpers hebben daarna een compleet nieuwe huisstijl ontworpen en uitgewerkt, waarin de diversiteit van de mogelijke oplossingen voor verschillende gewassen kleurrijk tot uiting komt. Voor Jiffy is 2020 hierdoor wel een leuk jaar geworden! Kijk voor meer informatie ook op Blije Klanten – Jiffy
EEN UNIEKE NAAM: BATAAFSCHE TEEKEN MAATSCHAPPIJ
Van veel klanten horen we dat ze blij worden van onze naam (en natuurlijk van onze creatieve voorstellen en de kwaliteit van de uitwerking!). We vertellen je graag persoonlijk of via Teams waarom we zo heten. En laten je dan meteen voorbeelden zien van werk waar onze klanten blij van worden. En wij zelf natuurlijk ook. Wil je 2021 ook weer leuk maken met een frisse huisstijl? Of met nieuwe eigentijdse verpakkingen? Of een website die er niet alleen goed uitziet, maar ook goed gevonden wordt? Laat ons je dan helpen om van 2021 een superleuk jaar te maken.